Posted in Uncategorized on May 14th, 2010 by rtnj

Lirik lagu Nazareth : Love Hurts

Posted in Uncategorized on December 26th, 2009 by rtnj

Love hurts, Love scars, Love wounds and mars
Any heart not tough or strong enough
To take a lot of pain, take a lot of pain
Love is like a cloud, it holds a lot of rain
Love hurts, Ooo-oo Love hurts

I’m young, I know, But even so
I know a thing or two – I learned from you
I really learned a lot, really learned a lot
Love is like a flame It burns you when it’s hot
Love hurts, Ooo-oo Love hurts

Some fools think of happiness, blissfulness, togetherness
Some fools fool themselves, I guess
They’re not foolin’ me
I know it isn’t true I know it isn’t true
Love is just a lie made to make you blue
Love hurts, Ooo-oo Love hurts

Solo

I know it isn’t true I know it isn’t true
Love is just a lie made to make you blue
Love hurts, Ooo-oo Love hurts
Ooo-oo, Love hurts Ooo-oo

video

YouTube Preview Image

Lirik lagu Steel Heart – She’s Gone

Posted in Uncategorized on December 26th, 2009 by rtnj

She’s gone,
Out of my life.
I was wrong,
I’m to blame,
I was so untrue.
I can’t live without her love.

In my life
There’s just an empty space.
All my dreams are lost,
I’m wasting away.
Forgive me, girl.

(Chorus)

Lady, won’t you save me?
My heart belongs to you.
Lady, can you forgive me?
For all I’ve done to you.
Lady, oh, lady.

She’s gone,
Out of my life.
Oh, she’s gone.
I find it so hard to go on.
I really miss that girl, my love.

Come back into my arms.
I’m so alone,
I’m begging you,
I’m down on my knees.
Forgive me, girl.

(Chorus x2)

Lady, oh, lady.
My heart belongs to you.
Lady, can you forgive me?
For all I’ve done to you.

video

YouTube Preview Image
Tags:

Lirik lagu kumpulan Firehouse – I live my life for you

Posted in Uncategorized on December 26th, 2009 by rtnj

You know you’re everything to me
And I could never see, the two of us apart
And you know I give myself to you
And no matter what you do, I promise you my heart

1-I’ve built my world around you and I want you to know
I need you, like I’ve never needed anyone before

-I live my life for you
I want to be by your side in everything that you do
And if there’s only one thing you can believe is true
I live my life for you

I dedicated my life to you
You know that I would die for you
But our love would last forever
And I will always be with you
And there is nothing we can’t do
As long as we’re together

I just can’t live without you, and I want you to know
I need you like I’ve never needed anyone before
(repeat 2, 1)

Wow, yeah I live my life for you

Video:

YouTube Preview Image

Lirik Lagu Bon Jovi – Thank You For Loving me

Posted in Uncategorized on December 26th, 2009 by rtnj

It’s hard for me to say the things
I want to say sometimes
There’s no one here but you and me
And that broken old street light
Lock the doors
We’ll leave the world outside
All I’ve got to give to you
Are these five words when I

Thank you for loving me
For being my eyes
When I couldn’t see
For parting my lips
When I couldn’t breathe
Thank you for loving me
Thank you for loving me

I never knew I had a dream
Until that dream was you
When I look into your eyes
The sky’s a different blue
Cross my heart
I wear no disguise
If I tried, you’d make believe
That you believed my lies

Thank you for loving me
For being my eyes
When I couldn’t see
For parting my lips
When I couldn’t breathe
Thank you for loving me

You pick me up when I fall down
You ring the bell before they count me out
If I was drowning you would part the sea
And risk your own life to rescue me

Lock the doors
We’ll leave the world outside
All I’ve got to give to you
Are these five words when I

Thank you for loving me
For being my eyes
When I couldn’t see
For parting my lips
When I couldn’t breathe
Thank you for loving me
Thank you for loving me

When I couldn’t fly
Oh, you gave me wings
You parted my lips
When I couldn’t breathe
Thank you for loving me
Thank you for loving me
Thank you for loving me,
For loving me

video :YouTube Preview Image

Fiksyen: Si Pengembara~buku 1

Posted in Uncategorized on December 26th, 2009 by rtnj

matahari sangat terik pada masa tu. apa taknya waktu tengah hari di tengah-tengah padang rumput yang tak berangin. hanya terdengar bunyi tapak kaki yang memijak bumi. si pengembara atau namanya Dewa Kencana membawa dirinya ke mana-mana tamadun manusia berada. dia sedikit kehairanan kerana dia seperti terdengar peperangan telah berlaku tetapi matanya tidak setanding kehebatan telinganya. Dewa Kencana berhenti seketika. sambil membuka petanya. dia mencarta kawasan yang baru dilalui. dia mengelap peluh di mukanya dengan kain sutera pemberian arwah neneknya. dia berpuas hati. bangga. kerana sudah 3 tahun mengembara dan berjaya membawanya kebumi asing di mana penduduknya berkulit putih dan tinggi. berambut perang dengan bahasa yang sungguh unik. Dewa Kencana mengambil masa setengah tahun untuk menguasainya. Peta yang dihasil sudah banyak dimiliki oleh raja-raja atau ketua-ketua sesuatu negara atau kawasan. kepuasannya diragut oleh bunyi kuda yang berlari dalam jumlah yang banyak. kemudian barulah matanya mengesahkan segala-galanya, rupa-rupanya sekumpulan tentera berkuda sedang menghampirinya. Dewa Kencana tahu tiada guna dia melarikan diri, ada baiknya dia berdiri diam di situ. Tentera berkuda itu tidak memperlahankan kelajuannya. begitu juga mulut Dewa Kencana macam-macam doa yang dia baca. Apabila tentera tadi menghampirinya setangkas yang mungkin mereka menarik tali kuda dan berhenti mengejut. debu berterbangan Dewa Kencana terbatuk beberapa kali. Dewa Kencana merenung salah dari tentera berkuda tadi. mungkin itu ketuanya bisik hati Dewa Kencana. agak lama juga mereka bertentangan mata antara satu sama lain. lantas bersuara ketua tentera tadi. Dia memperkenalkan dirinya sebagai Spitzenklopler raja di negeri yang bernama Hameroon. Raja Spitzenklopler bertanya sebab Dewa Kencana berada di tempat ini. Dewa kencana tenang menjawab soalan raja tadi dan memperkenalkan dirinya. Dewa Kencana menerangkan dia hanya seorang pengembara yang mencartakan peta di bumi ini. berkerut dahi raja Spitzenklopler mendengarnya. Raja tersebut bertanya lagi apa alasan yang kukuh supaya Dewa Kencana tidak bunuh. Dewa Kencana tersenyum dan berkata dia hanya seorang pengembara biasa yang tiada niat jahat, tiada kemampuan untuk mengapa-apakan raja dan negara ini. seorang tentera berkuda itu turun dan menghunus pedangnya dan berjalan ke arah Dewa Kencana tetapi Raja Spitzenklopler menghalangnya. Raja tersebut ingin melihat peta Dewa kencana. Dewa Kencana membuka peta dan menerangkan negara-negara yang di laluinya seperti menerankan kepada rakan kongsinya. sekali-sekali Dewa Kencana menutup matanya dengan telapak tangan kerana silau dengan pantulan cahaya matahari dari baju besi raja Spitzenklopler. habis sahaja mendengar penerangan Dewa Kencana Raja Spitzenklopler berdiam diri sekejab. dia berkata beta cukup kagum dengan kepetahan Dewa Kencana bercakap bahasanya. Raja Spitzenklopler kehairanan melihat susuk tubuh Dewa yang kecil dan berkulit gelab dan berabut hitam. Raja Spitzenklopler mengarahkan tenteranya merampas peta Dewa Kencana tadi. Mereka terus meninggalkan Dewa Kencana dalam keadaan terpegun. Dewa Kencana bersyukur walaupun petanya dirampas tapi nyawanya tidak. Dia langsung meneruskan perjalanannya sama arah dengan pergerakan raja Spitzenklopler tadi. setelah jauh berjalan langkahnya terhenti kerana terkejut melihat betapa banyaknya mayat manusia bergelimpangan di atas tanah. mungkin inilah yang aku dengar tadi. sekali lagi matanya mengesahkan. Dewa terkejut mendengar jeritan ganas beberapa orang yang berlumuran darah berlari menuju kearahnya. Dewa mengeluarkan sebatang kayu yang panjang dan membuka kangkangnya seolah-olah bersedia untuk bertempur. Melihatkan saiz badan yang kecil dan bersenjatakan kayu penyerang tadi ketawa terbahak-bahak memperkecilkan Dewa kencana. selesai ketawa mereka terus menyerang mengila-gila, Dewa mengeluarkan dua bilah pisau dan dilempar ke arah dua orang penyerang tadi. lemparannya tepat mengenai dahi ke dua-dua penyerang. meraka tersungkur. Dewa Kencana memisahkan kayu tadi yang sebenarnya sebilah pedang yang panjang bersinar dan sangat tajam. Dewa menangkis tiga serangan serentak tetapi pada masa yang sama ada seorang penyerang cuba untuk menyerang dari belakang. Dewa tunduk dan melutut lantas memusingkan badannya dan memenggal kaki lawannya tadi. tinggal hanya tiga orang penyerang sahaja. Dewa cuba untuk menumpukan pada seorang sahaja dan dua lagi musuh menyerang dari belakang. Dewa mengelak pedang musuh dan menetak pinggang musuhnya. tiba-tiba hinggap mata pedang musuh di bahunya. Dewa menjerit kesakitan tetapi tetap melancarkan serangan balas dan menikam dadah musuhnya. ketika pedang Dewa tertanam di dada musuhnya satu lagi mata pedang menghinggap di rusuknya, beberapa tulang rusuk terkena pedang. Dewa masih mampu menahan kesakitan dan menumbangkan musuhnya dengan memenggal kepala musuh kerana kepantasannya berpusing di belakang musuh. Dewa memegang rusuknya banyak darah yang mengalir, dia mengeleng-gelengkan kepala seolah-olah menyesal tiada sudah. tiba-tiba ada seorang lagi musuh cuba untuk menyerangnya lantas Dewa menarik sebilah pisau dari celah kasutnya dan melempar ke arah penyerang tadi dan penyerang tersebut mati kerana jantungnya terkena pisau Dewa. Dewa Kencana masih lagi mengeleng-gelengkan kepala lantas dia terduduk simpuh, penglihatannya semakin kabur dan dia terus rebah ke bumi……

bersambung……

Tools ‹ SENSASI DI KATIL — WordPress

Posted in Uncategorized on December 26th, 2009 by rtnj

Tools ‹ SENSASI DI KATIL — WordPress. skandal melayu yang terbaru.

Menangis Kerana Goyangan Mantap

Posted in Uncategorized on December 26th, 2009 by rtnj

Ini satu lagi yang panas dan hangat yang boleh menaikkan semangat anda jika anda berasa bosan. baca cerita ni sampai habis pasti anda terangsang. ceritanya bermula di satu kampung yang di namakan sebagai kampung Peti Air Batu(rekaan semata-mata). adalah seorang abang ni namanya Ramli(juga saya reka-rekaan jangan marah) membujang hingga umurnya mencecah 40 tahun. uih 40 tahun tak kahwin kahwin lagi. saya agak barang dia tak panjang kot sebab tu dia takut kahwin.  Mak bapak dia naik risau dengan si Ramli yang tak kahwin-kahwin lagi. apabila ditanya dia jawap malaslah, banyak tanggungjawablah, best bujang tak dak siapa-siapa kongkong, boleh pasang awek ramailah, nanti lepas kahwin susah nak keluar dan balik malamlah dan macam-macam lagilah. memang si ramli ni  bangang agaknya pada pandangan saya. mahu tak mahu mak bapak si ramli paksa jugak si ramli bengong ni kahwin dengan gadis pilihan mereka. Apa lagi si Ramli otak tak betul ni membantah sekeras-kerasnya, macam-macam hujah diutara sampaii rumah dia tu sama seperti parlimen Malaysia yang hanya banyak bantah membantah. tapi hujah si ramli tadi tak mempan(berkesan). dipendekkan cerita si ramli pon kahwin dengan seorang gadis namanya Katijah(rekaan je). so mereka pon melalui pengalaman malam pertama sebab dua-dua teruna dan dara. katijah pandai layan laki tau apabila di katil (hei bab ni memang korang suka, tapi aku sensorlah takut beb). besok paginya mak bapak si ramli ni gembar, terkejut beruk(taklah muka mereka macam beruk) si ramli ni menjerit-jerit sambil menangis. menumbuk numbuk dinding rumahnya. lalu di marah dengan mak bapak dia lantas dia bercakap”kenapa mak dan bapak tak kahwinkan aku sejak dari dulu lagi kenapa mesti tunggu aku berumur 40. huaaggg rugi rugi rupa-rupa bestlah berkahwin ni. tamat

Cerita Hangat: Janda meletop

Posted in Uncategorized on December 26th, 2009 by rtnj

Semuanya bermula di satu kampung yang terletak di satu daerah di Sabah(rekaan semata-mata). adalah satu janda ni sangat cantik macam anak dara lagi. susuk tubuh fuh! mengancam meleleh air liur sesiapa yang terpandang. macam pokok getah kalau ditoreh susu getah tu tak kering kering. em yum yum! Boleh jadi gila kalau tak pandang sehari. konon-kononnya si janda meletop ni berkahwin pada usia 18 tahun tapi bercerai pada umur 21 tahun. memang dasar lelaki hanya tahu merasa kesedapan dan keenakan wanita  sahaja, apabila dah tak sedap habis madu sepah dibuang. begitulah kejinya lelaki. dengar kata bekas suaminya tu kaya. ha memang sah dasar lelaki buaya. eh emosi pulak aku. disambungkan cerita adalah seorang lelaki ni sangat cinta dan sayang pada si janda meletop ni. aku namakan dia sebagai abang Z(jangan marah kalau-kalau nama sesiapa mula dengan huruf Z). si abang Z ni aku dengar dengar dia ni suka sama si janda ni dari dia sekolah lagi. kira cinta pandang pertama lah tu. jadi dia bertemu semula dengan cinta sejati dia ni apabila dia balik kampung. paling cun lagi abang Z ni masih bujang. Ha! sesuailah dia masih bujang lagi mau kisah, lainlah kalau dia sudah kahwin mau dia kena potong anu dia dengan bininya. hui! bahaya-bahaya. dipendekkan cerita si abang Z ni masuk meminang. umur abang Z masa meminang tu 29 tahun manakala janda tu 31 tahun kira macam 10 tahun menjanda. habislah si abang Z ni kena kerjakan. hahahahahhahahah. eh tak masuk kemuncak cerita lagi itu baru bunga-bunganya adik abang oiiii. si janda meletop tadi sebaik saja tahu dia di pinang dia gembira habis-habisan. apataknya bakal laki dia jurutera di Kuala Lumpur(juga reka rekaan semata-mata). jadik mereka pon kahwin. ha bila dah kahwin apa lagi mereka pon, alah korang ni berpura-pura lah pulak buat macam tak tahu, paham-pahamlah apa mereka buat mereka…… ish tak senonoh kamu ni. hal rumahtangga orang, hal dalam selimut nak tahu juga ish. di pendekkan cerita laginya. isteri abang Z tadi gembira dengan apa yang berlaku pada malamnya. dia ingin berterima kasih pada suaminya. cerita ni belum tamat lagi baca terus.. baca. apabila di kejutkan perkara yang tak disangka-sangka berlaku. Abang Z meninggal dunia. ish ish dah ajal. apa boleh buat. si isteri tadi tak berpuat hati dengan kematian suaminya. jadi si isteri tadi yang mendapat title janda dua kali berturut-turut mengupah pakar autopsi(INI ORANG HA MEMANG PANDAI CARI SEBAB-SEBAB SI MATI BOLEH MATILAH-pakar bedah siasat). selepas habis ditest, diuji, dibedah maka terhasillah jawapannya. si pakar autopsi bercakap punca si mangsa(abang Z) meninggal dunia sebab dia terminum susu basi yang beracun. susu itu basi selama 10 tahun. Pakar autopsi tanya “ada dia minum susu baru-baru ini”? janda meletop tadi terus berdiam diri. ha apa lagi gelak puas-puas.

Bad Behavior has blocked 1 access attempts in the last 7 days.